poniedziałek, 18 marca 2013

Kochani, dziś zaczął się pierwszy dzień glosowania w konkursie "Szyciowy Blog Roku", w którym nieśmiało postanowiłam wziąć udział :) Głosowanie potrwa do 26/03.

 Jeśli lubicie tu zaglądać, podpatrywać, to będę wdzięczna za każdy oddany głos :) 

Głosowanie jest mega proste i nic nie kosztuje :) Wystarczy kliknąć przycisk : "Głosuj" umieszczony na mojej wizytówce. Wejście przez poniższy banerek.
Głosując, możecie również i Wy wygrać nagrody - poradniki szyciowe Łucznika lub dodatkowo na profilu FB Łucznika czekają maszyny do szycia.

Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. z przyjemnością zagłosuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosik oddany :)) - powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo dziękuję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oddany głos, trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos oddałam i trzymam kciuki
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo chętnie zagłosowałam :) Podobają mi się Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję t-renia-, zdarzyłaś z głosem w ostatniej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)